i've got a pocket full of rainbows
tabby; Cas is my baby. Misha is my idol. I have absolutely no patience for hate. I express my opinions very often. I'm not here to please anyone although I try my best. I love talking to people so don't hesitate to sending me a message saying hi. DeanCas is my otp.
{ | hits }
♥︎ anna baby ♥︎ heather baby ♥︎
NAV
about me my face tv shows fic rec stuff

officialpigeon:

"Money can’t make you happy"

WELL IT SURE AS HELL AINT GONNA MAKE ME SAD

feather-boned:

Do you ever just really want to kiss someone and all you can think about is kissing them and their lips and their tongue and the little noises they make and kissing their neck and collarbones and biting their lips and god you just CAN’T STOP THINKING ABOUT KISSING

(Source: faeriemoths)

I just realized Steve Rogers is basically shipped with anyone (or should I say everyone)

I see you've given in to the Sebastian Stan tumblr trend
Anonymous

Excuse me?? How am I doing anything new? He’s a hot dude. I’m all about hot dudes. haven’t u noticed that already if u already followed me before? lol

Heartheartheart hot guys hearthearthearrheat

I had to type heart cause I’m on my phone and I don’t have the heart thingy here. Anyway yep

He’s hot and I have fingers so obviously I’m gonna do it


(Just realized as I typed how wrong that came out lmaooooo I meant fingers for reblogging ops)

bloodbuzz-smartypants:

#this is it #this is rock bottom #i’m reblogging a guy washing his teeth

(Source: uuuhshiny)

{x}

(Source: chestiel)

THANK YOU FOR FILLING MY DASH WITH SEBASTIAN IM IN PAIN IS HIS FACE EVEN LEGAL
mishiacollins

i hadn’t realised until now how much i’m reflagging him. he’s just so fucking hot. i don’t even know him personality wise, but fuck damn, it’s difficult for me to be THAT attracted to someone but fuck he did it. He’s so fucking hot. I just.. I have to reblog every pic I see of him and my dash is full of his face cause other people have eyes too so

(Source: padalacki)

if the supernatural spin off looks anything like the 9x20 promo, i’m pretty fucking excited 




Plays: 246,381

shitshilarious:

when someone hot accidentally touches you

LETS PLAY THE “TYPE THESE WORDS IN YOU R TAG BOX AND POST THE FIRST AUTOMATIC TAG THAT COMES UP” GAME: DIRTY WORD ADDITION OK

  • fuck
  • shit
  • dick
  • no
  • hell
  • sex
  • damn 

#fucking beautiful #HIS DICK IN MY MOUTH #shit FUCK ME #no like i’m pretty sure everyone’s a bit gay #sex me you hot mother fucker #damn boy you fineeeeee


i need an intervention

(Source: mttyshealy)

Sebastian Stan at Jane Eyre New York Premiere  3/9/2011

(Source: lawyerupasshole)

lumos5001:

scotsmcall:

zaynyboy:

ok but literally how

HE TURNED FOUR BIRDS INTO A PERSON THIS IS OBVIOUSLY A WIZARD WHO HAS ESCAPED HOGWARTS SOMEONE CALL THE MINISTRY OF MAGIC FUCK THIS (via fortheloveofotps)

do you ever look back at your relationship with someone on the internet and just think oh my god i’m so fucking glad i clicked follow they make my life so much better

(Source: logancoutures)

Color Palette: Dean x Castiel, inspired by: x